LXI Menu
Forside
Downloads
Debatforum
Fotoalbum
LXI Video
Words Of Truth
Spil
Webmail
LXI Projekter
LXI Beer
LXI Waterpibe
LXI Bannere
LXI Bilen
LXI Gaming
Klanen
Members

HTX
Silkeborg HTX
Brugerweb
Sumpudvalget
Festudvalget
Elevrådet
Det sker
Semifraklernes hjemmeside

Nyeste Billeder

Australien
Australien
Artikler
Miloavisen
Videoer

Besøgende
Gæster online: 1
Ingen brugere online

Antal brugere: 90
Nyeste bruger: HleFevre

Se indlæg
[LXI@HTX] | Om Hjemmesiden | Hvad vil vi med LXI.DK?
Forfatter Hvad vi har snakket om!
Mufufu
Administratorer

Antal indlæg: 6
Bopæl: Australien
Lagt på d. 12-09-2005 17:34
Det vi har snakket lidt om her i de sidste dage - da vi t?gede rundt i Brisbane og i bussen der ned - var at l?rene p? HTX + Marianne virker meget interesseret i at lave LXI.DK til den officielle uofficielle elev side p? HTX. Da vi var enige om at dette var en god ide begyndte vi at t?nke p? hvordan vi kunne g?re det. Selvf?lgelig skal siden ikke renses ud fra alt det sjove s? vi laver bare brugerafgr?nsninger p? alle de nye brugere der vil komme. Vi kan jo sagtens have vores fede side, mens en masse andre bruger den. Meningen var ogs? at der kunne blive lagt n?ste fest, LAN eller bare aktivitet i fritiden med HTX. Hvad syntes i om det?

Det vi ogs? har snakket en del om p? det sidste - ogs? Brisbane turen med MILO, DiXi, R?mer, Alf og Str?m - var en LXI bil. Vi vil meget gerne ogs? h?re jeres mening om dette. Det vi t?nkte var at hvis vi hj?lper Marianne med den side kan vi jo nok ogs? f? lidt tilbage. S? det kunne blive noget med at vi kunne lave hvad der nu skulle laves p? den p? skolen og m?ske f? andre afdelinger tila t hj?lpe os.

Vi syntes bare lige at alle skulle v?re bekendte med det vi snakker med skolen om for tiden vedr. LXI.DK og h?rer folks mening om de to ting s? lad os lige f? snakket om det!

- MILO, DiXi, R?mer og Mufufu
simonden1@hotmail.com www.lxi.dk
Forfatter RE: Hvad vi har snakket om!
SadisticMastermind
Administratorer

Antal indlæg: 53
Bopæl: Spritfabrikken - Roskilde
Lagt på d. 28-09-2005 13:45
Halloej!

Det med LXI-bilen er alle tiders ide! Og for mig er der ingen tvivl: Lyseroed eller violet folkevognsrugbroed!

Det med at denne side skulle vaere den officielle elevside, synes hjeg virker underligt, eftersom hverken url'en eller indholdet har meget med selve det tekniske gymnasium at goere? Men alt i alt kunne det da vaere blaeret nok!

Jeg er ikke helt inde i hvordan billedesystemet fungerer, men vi kunne jo eventuelt lave en lille Skotlands-afdeling hvor vi, det er draget vestpaa, kan laegge lidt billeder i ny og nae?

Mvh Bjarke

God gave men a brain and a dick, but only blood enough to use one at the time!
--------------------------------------------------
***SadisticMastermind has left the building!

bjarke@hesselhoj.dk
Grotum
Administratorer

Bopæl: Hammel
Lagt på d. 30-09-2005 12:06
Det kunne vaere sjovt hvis lxi.dk blev den nye elevside. Men hvis det sker syntes jeg at der skal komme nogen regler om brug af sige og nogen retningslinjer om hvordan man skriver i replikboksen og debatforumet.
Men hvad siger I andre til det?
Hvad med admin rettigheder?
Hvem kommer til at vaere den overordnet webmaster?
Er det kun members af clanen der skal hav adminrettigheder?

Her var lige et par spoergsmaal I kunne taenke over!!

Mvh Grotum
JGN@err0r.dk www.lxi.dk
milo
Administratorer

Antal indlæg: 14
Bopæl:
Lagt på d. 03-10-2005 13:24
Ingen andre end os skal havde admin rettigheder med mindre vi har brug for nogen til at lave / opdater siden med notater og repporter som jeg syn?s vi skal oprette som hj?lp til os og is?r de nye elever p? htx
Jeg mener ikke det her skal v?re alt for meget HTX for s? kommer skolen med regler til os og det her er VORES side og vi bestemmer hvordan vi styrer den men at vi ligger noget info ind om vores dejlige htx ser jeg ikke noget problem i!
JEG HAR TALT
milo@lxi.dk
milo
Administratorer

Bopæl:
Lagt på d. 04-10-2005 00:26
En ting mere jeg synes ikke vi skal censur siden for meget det her er vores side og vi skal kunne sige hvad vi har lyst til uden at folk whiner over det og siger fy fy saadan taler man ikke til hinanden. Vi taler fanmae til hinanden som vi har lyst til, er det ikke saadan vi vil havde det?
JEG HAR TALT
milo@lxi.dk
Mufufu
Administratorer

Lagt på d. 04-10-2005 02:12
Ok saa var der endelig nogen der svarede

Det med admin syntes jeg ligesom milo at det kun er os der skal have admin rettigheder. men hvis der f.eks. er nogel fra de andre klasser der gerne vil have en underside kan der jo godt vaere en fra klassen der for begranset adminrettigheder.

Og ja det med retningslinjer er en meget god ide; vi er startet paa at skrive lidt LAW OF LXI men hvem skal skrive det til hjemme siden - Vi kan nok godt hvis det er?

Mufufu

P.S. Fedt at hoere at nogle er med paa den LXI auto
DiXi
Administratorer

Antal indlæg: 25
Bopæl: Silkeborg - Hvinningdal
Lagt på d. 04-10-2005 02:58
det hele lyder ganske fornuftigt (for en gangs skyld). dog syntes jeg at det grotum sir r ret relevant; vi skal have vedtaget nogle regler for "god etikette" saa vi undgaar det rod vi havde for nogle uger siden.

DiXi: dixi.

//D i X i
N/A N/A jake_fruitcake@hotmail.com N/A N/A
Michael
Administratorer

Antal indlæg: 1
Bopæl:
Lagt på d. 04-10-2005 03:21
Jeg er ked af at indroemme det, men for foerste gang i naesten halvandet aar vil jeg give Andreas ret. Vi har brug for en god etikette paa siden. Jeg tror ikke at laererne og mange af de andre elever vil tage siden til sig, hvis vi bare snakker til hinanden som "nogle" (aka. Milo ) har lyst til. Hvis vi laver en afdeling kun for os, kan det vaere lige meget, men jeg synes, at vi skal taenke paa at alle skal vaere her, hvis den skal vaere for alle.

Desuden synes jeg, at vi skal have en webmaster. En der styrer det hele og har lov til at smide folk af siden, hvis flere synes, at det er noedvendigt. Ikke at andre ikke kan komme med forslag til, hvad der skal ske paa siden, men der skal vel vaere en der tager den endelige beslutning! For vi kan umuligt blive enige om alting.
milo
Administratorer

Bopæl:
Lagt på d. 04-10-2005 05:09
Jep og jeg vil stemme paa roemer som vores webmaster han har i forvejen lagt en masse arbejde i denne her side og jeg vil stole paa ham til ikke at havde et farvet synspunkt naar det gaelder styring af LXI.dk

JEG HAR TALT :b
milo@lxi.dk
Grotum
Administratorer

Lagt på d. 04-10-2005 15:03
Det var nogen gode svar, at faa fra jer..

Men hvis vi stadig vil have en side hvor vi kan snakke grimt om hinanden, kan vi jo bare lave en underside kun for os.

Men det med retningslinjer for naar man taler vil vare en god ting, hvis der kommer en masse nye brugere og bruger siden, f.eks. under debat forum eller replik boksen.
JGN@err0r.dk www.lxi.dk
Forfatter RE: Forslag til retningslinjer
Grotum
Administratorer

Lagt på d. 05-10-2005 13:36
Kan I ikke komme med nogen forslag til hvilken retningslinjer vi sakl have inde paa lxi.dk? Saa kan vi faa snakket om dem og blive enig om et faelles regle saet.
JGN@err0r.dk www.lxi.dk
Mufufu
Administratorer

Lagt på d. 05-10-2005 15:03
Jo det kan vi sagtens. vi har snart weekend s? kan det v?re vi f?r kigget lidt p? det hele. men i skal nok h?re fra os. Milo har snakket lidt med marianne og vi er ved at lave en ny mail til hende om det hele.
Grotum
Administratorer

Lagt på d. 05-10-2005 20:01
Okay... Kan I smide en kopi af mail til mig? S? kan jeg kave noget hjemme fra Danmark n?r jeg kommer hjem.
JGN@err0r.dk www.lxi.dk
Login
Brugernavn

Kodeord

Er du ikke registreret bruger endnu?
Klik her for at blive det.

Har du glemt dit kodeord?
Få tilsendt et nyt ved at klikke her.

Brugerafstemning
Der sker ik noger herinde hvorfor?

Jeg tjekker det ikk

Jeg tjekker men gider ik skrive noget

DILLER

Du er nødt til at logge på for at stemme.

Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.

Langvad
27/03/2010
Hey hEY

pagh
02/12/2008
det er ik meget der sker her mere:/

pagh
18/10/2008
vi skal snart have bowling tur!!!!

Michael
15/06/2008
Hell yeah!

Roemer
12/06/2008
Jeg tror jeg smider en fest på bordet i Starten af August da man jo fylder 21. Håber i er friske!

Soeren
04/06/2008
ævs ... er i tyskland på ferie med mor, far og vedhæng når i kommer hjem ... tisser :S

Michael
29/05/2008
Det var også på tide Glæder os til at se jer igen!

Roemer
25/05/2008
Wohoo vi kommer snart hjem!!! Den 16. juli! Ses assholes

Replikarkiv

924470 Unikke besøg